SETMANA 8
Una vegada resolts els termes anteriors de l'índex per a realitzar 
aquest projecte, es comença a valorar les possibilitats al voltant del 
punt dels objectius (com esquematitzar-los?, quina opció utilitzar per a
 plasmar-los en el projecte?, quin és més eficaç?).
-Model 1:
Plasmant un o dos objectius generals (ex. O.G.1, O.G.2), diferents 
objectius específics per a cada O.G (ex. O.E.11, O.E.12) i uns subobjectius anomenats operatius, que serviran de guia o indicador per a controlar si es compleixen o no els anteriors (ex. O.op111).
- O.G.1 (Millorar lectura)
- O.E.11 (llegir més ràpid)
- O.Op. 111
- Indicador (aconseguir llegir 500 paraules en 5 minuts)
 
- O.E.12 (obtindre major comprensió lectora)
- O.Op 121
- Indicador (realitzar resumens coherents i sintetizats de mig full)
-Model 2: 
S'estableix o estableixen el/els objectius generals, però sense 
especificar on s'arribarà; només s'estableix el punt de partida, la 
finalitat del projecte.No planteja resultats, ni activitats concretes en el moment de creació, si no que van sorgint segons va avançant el projecte.
Després d'una valoració grupal i de la institució concreta, decidim que 
per al nostre projecte té més sentit optar pel model 2, ja que és 
complicat establir passos tan concrets en un projecte com aquest, no 
obstant això, realitzarem algunes especificacions, però sense ser tan 
concretes i sistemàtiques com el model 1, partint així d'una base ferma 
(la nostra finalitat) però tenint certa llibertat d'opció i tenint en 
compte possibles contratemps fortuïts que pogueren variar totalment 
l'esquema 1.
Alba García-Consuegra Sarmiento
2n A Treball Social
Universitat de València


Comentaris
Publica un comentari a l'entrada