SETMANA 8
Una vegada resolts els termes anteriors de l'índex per a realitzar
aquest projecte, es comença a valorar les possibilitats al voltant del
punt dels objectius (com esquematitzar-los?, quina opció utilitzar per a
plasmar-los en el projecte?, quin és més eficaç?).
-Model 1:
Plasmant un o dos objectius generals (ex. O.G.1, O.G.2), diferents
objectius específics per a cada O.G (ex. O.E.11, O.E.12) i uns subobjectius anomenats operatius, que serviran de guia o indicador per a controlar si es compleixen o no els anteriors (ex. O.op111).
- O.G.1 (Millorar lectura)
- O.E.11 (llegir més ràpid)
- O.Op. 111
- Indicador (aconseguir llegir 500 paraules en 5 minuts)
- O.E.12 (obtindre major comprensió lectora)
- O.Op 121
- Indicador (realitzar resumens coherents i sintetizats de mig full)
-Model 2:
S'estableix o estableixen el/els objectius generals, però sense
especificar on s'arribarà; només s'estableix el punt de partida, la
finalitat del projecte.No planteja resultats, ni activitats concretes en el moment de creació, si no que van sorgint segons va avançant el projecte.
Després d'una valoració grupal i de la institució concreta, decidim que
per al nostre projecte té més sentit optar pel model 2, ja que és
complicat establir passos tan concrets en un projecte com aquest, no
obstant això, realitzarem algunes especificacions, però sense ser tan
concretes i sistemàtiques com el model 1, partint així d'una base ferma
(la nostra finalitat) però tenint certa llibertat d'opció i tenint en
compte possibles contratemps fortuïts que pogueren variar totalment
l'esquema 1.
Alba García-Consuegra Sarmiento
2n A Treball Social
Universitat de València
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada